Home / bloginfo4uall / #KOLEKSI RESIPI ~ Cucur Viral @ Cucur Manis

#KOLEKSI RESIPI ~ Cucur Viral @ Cucur Manis

Assalamualaikum…

Rata-rata di Facebook sekarang semua orang sibuk membuat cucur kembung. Cucur viral katanya kan.. Hehe.. Saya pun nak cuba la sebab nampak bulat dan comel. Macam sedap je nak makan. Hehe… Saya buat cucur manis. Sebab ni yang paling senang dan anak-anak saya pun suka.

Memang selalu saya buat cucur manis ni cuma saya tak menggunakan air panas. Jadi tak ada la bentuk bulat-bulat comel macam cucur viral ni. Sedap juga rasa cucur viral ni. Dalamnya sangat lembut dan luar pulak…

Klik Sini Untuk Baca Artikel Penuh

Report Artikel Lucah Dan Iklan PopUp Melampau