Home / budaksukavanilla / REVIEW | Nature Republic Aloe Vera 92% Soothing Gel Mist

REVIEW | Nature Republic Aloe Vera 92% Soothing Gel Mist

Assalamualaikum
sesi review datang lagi. kali nie aku nak review Nature Republic 92% Soothing Gel Mist. ramai jugak nak tahu macam mana gel mist dari Nature Republic nie rupanya. aku ingat nak review sekali dengan yang aloe vera soothing gel yang dalam bekas bulat tu, tapi aku rasa dah ramai yang review, so review yang Gel Mist pulak. 😀
lets get started!

Nature Republic Aloe Vera 92% Soothing Gel Mist
nie rupa dia. comel je botol hijau. boleh je letak memana dalam beg sebab memang portable dan tak besar sangat dan tak kecik sangat….

Klik Sini Untuk Baca Artikel Penuh

Report Artikel Lucah Dan Iklan PopUp Melampau
Close