Home / busyratakiyudin / I'M OFFICIALLY 23

I'M OFFICIALLY 23

Assalamualaikum..
(23.8.1993) Alhamdulillah syukur, 23 tahun diberi kesempatan untuk terus bernafas dengan sempurna. banyak dugaan dan cabaran yang kena hadapi. rasa macam tak boleh nak hadap, tapi lama2 dapat jugak hadapi dengan baik. tak da apa yang sempurna Allah berikan dekat aku melainkan ibu bapa, keluarga dan sahabat handai. ini sudah dari cukup. erm cukup la tu ye muqaddimah nya. hihi. okay! mesti dalam kepala korang sekarang ni tanya tak sambut besday ke? tak pergi mana2 ke?…

Klik Sini Untuk Baca Artikel Penuh

Report Artikel Lucah Dan Iklan PopUp Melampau
Close