Home / azhafizah

azhafizah

Resepi Nasi Goreng Tuna

Resepi dan menu masakan berpisah tiada dalam blog sihatimerahjambu ni. Sejak akhir-akhir ni memang banyak menu makanan Fiza kongsikan sampai ada yang komen, scroll scroll gambar makanan je yang ada. Maaf lah ye. Sekurang-kurangnya nanti kalau kecur air liur kau orang boleh masak dengan cepat dan mudah. Betul tak? Kali …

Read More »

Koleksi Pokok Sirih Gading

Selamat pagi! Seharian semalam Fiza tak update sebarang entri. Kepenatan dek melayan kemeriah konvokesyen anak buah di UiTM Shah Alam. Masa itulah nak mengimbas mengenang kembali zaman konvokesyen di tempat yang sama. Semalam pula cuaca sangat panas, memang berkuah ketiak menunggu di luar dewan sampai habis. Sessi petang pula tu …

Read More »

Greek Yogurt Untuk Diet

Dalam program diet, jangan risau kalau tak dapat makan snek yang sedap-sedap tu sebab korang boleh jadikan buah-buahan sebagai snek ataupun yogurt sebagai snek untuk isi perut sementara menunggu waktu makan seterusnya. Snek di ambil pada 10 pagi atau pada pukul 4 petang. Tapi kadang-kadang dah lapar Fiza bedal je …

Read More »
Report Artikel Lucah Dan Iklan PopUp Melampau