Home / budaksukavanilla

budaksukavanilla

balanced drinks?

Assalamualaikum,hai macam biasa, tajuk acah2 english tapi isi bahasa melayu pasar dan rojak. kalau orang kata anda adalah apa yang anda makan. macam tu jugak dengan minum. 70% dari badan manusia adalah cecair. eh ada kaitan ke? entahlah. sebenarnya kali nie nak cerita pasal favourite drinks. sebab dari makan aku lebih …

Read More »

gambar dan cerita #1

Assalamualaikum, sebenarnya takda benda pun nak diceritakan. hahahaha. tapi orang kata setiap gambar ada cerita. so, meh la kita belek2 gambar dalam gallery dan bercerita. tak banyak, sikit pun jadi kan.  menaip tengah malam. masa orang tidur, aku masih berlampukan cahaya laptop dalam kegelapan. aku tau tak elok sebenarnya berdepan dengan …

Read More »
Report Artikel Lucah Dan Iklan PopUp Melampau