Home / hazanis

hazanis

Fesyen Baju Tunang 2017

Fesyen Baju Tunang 2017 | Persiapan untuk majlis pertunangan dan perkahwinan memang memenatkan, banyak perkara yang perlu difikirkan. Kalau ajak kahwin sekali lagi sumpah tak mahu dah. Alhamdulillah Mek Cah tak bertunang pun tapi terus merisik dan kahwin. Persiapan untuk kahwin cuma ada masa 2 bulan sahaja dari tarikh merisik. …

Read More »

Inai Homemade Viral!

Inai Homemade | Assalamualaikum. Sekarang nak jumpa pokok inai daun tersangat susah memandangkan tak ramai yang tanam pokok inai daun. Kalau dulu-dulu pokok inai daun senang nak jumpa. Bagi yang kempunan nak pakai inai boleh je cuba inai homemade ni yang terlajak senang. Nak tunggu inai mekah memang susah memandangkan …

Read More »

Resepi Ikan Singgang Kelantan

Resepi Ikan Singgang Kelantan memang mudah sebab bahan-bahan hanya beberapa jenis sahaja. Sambil dukung anak pun boleh buat. Eceh! sebelum ni kalau emak masak pandang sebelah mata je sebab lauk ikan. Tapi bila dah berkahwin ni selera tu lain macam sikit sebab suami kaki budu. Pergh! memang nyakut molek ikan …

Read More »

Ketahui Tanda-Tanda Awal 10 Jenis Kanser!

Tanda-Tanda Awal 10 Jenis Kanser | Assalamualaikum. Al-fatihah kepada mereka yang telah pergi meninggalkan kita. Berita kematian blogger terkenal Shea Rasol sangat memeranjatkan dan tidak sangka permergian blogger ini secepat ini. Walaupun hanya sebagai rakan blogger tetapi turut terkesan kerana tiba-tiba dirinya dijemput Ilahi kerana kanser. Disini bermula lah kesedaran …

Read More »

Koleksi SMS Ucapan Hari Raya 2017

Ucapan SMS dan koleksi SMS ucapan hari raya telah menjadi tradisi menjelang Aidilfitri. Tetapi dunia semakin maju , hanya dengan menggunakan facebook, instagram dan whatsapp kini ucapan Selamat Hari Raya diterima sepantas kilat gitewww, jadi kad raya pun semakin ketinggalan zaman. Tiba-tiba rasa rindu zaman berbalas kad raya, meriah tau …

Read More »

Resepi Jus Kurma Susu Sedap!

Selamat menyambut Bulan Ramadhan Al-Mubarak bulan yang penuh keberkatan. Alhamdulillah kejap sahaja masa berlalu tup tup dah nak raya kan? Dah ushar ‘Fesyen Baju Raya 2017’ ke belum? Hemoooo hemoooo Kali ni Mek Cah nak kongsi satu resepi Jus Kurma Susu yang selalu duk viral tu. Sudah pasti khasiat utama …

Read More »

Fesyen Baju Raya 2017

Fesyen Baju Raya 2017 | Rindu nak aktif jual baju raya , rindu dengan Hazanis Fashion. Nampaknya tahun ni Hazanis Fashion masih lagi senyap sepi tapi nasib baik anisalisha.co pengubat rindu melepaskan geram untuk berniaga balik. Lupakan pasal kisah rindu ni apa kata fokus kepada fesyen baju raya 2017 dari …

Read More »
Report Artikel Lucah Dan Iklan PopUp Melampau