Home / mulan-sahbanu

mulan-sahbanu

7 Konsep Tudung Islamik

7 Konsep Tudung Islamik Assalammualaikum.. Dekat pasaran sekarang, ada pelbagai jenis tudung, dan terdapat pelbagai fesyen dan style pemakaian tudung sekarang ni. Hayati gambar diatas dan fikirkan adakah 7 konsep tudung islamik tersebut diguna pakai oleh kita atau tidak. Moga entry ini bermanfaat buat kita semua. Klik Sini Untuk Baca …

Read More »

Plastik Dan Hipokrit

Manusia Jenis Plastik Dan Hipokrit Assalammualaikum.. comel kartun kat atas ni kan hehe, apa pun memang ada je jenis lelaki macam kat atas ni, benci sebelum dapat hahaha, dah dapat memang lain ceritalah kan. Manusia memang macam – macam perangai kan. Dah hari raya ketiga hari ni dan aku dapat …

Read More »

Sampul Dan Kad Raya 2017

Sampul Raya Dan Kad Raya 2017 Assalammualaikum.. Alhamdulilah, tiap – tiap tahun aku masih menerima Kad Raya walaupun jumlahnya tidaklah sebanyak mana, tapi okeylaa dari takde kan hehe. Teringat masa zaman sekolah, masa kat universiti dulu, memang seronok menghantar dan membalas kad raya, rasa tak lengkap raya kalau tak dapat …

Read More »

Ending Drama Seharum Mawar

Ending Drama Seharum Mawar  Assalammualaikum.. Drama 30 episod Seharum Mawar yang disiarkan sepanjang bulan Ramadan ini di Slot Widuri TV1, sememangnya menghiburkan, memberi pengajaran serta menjadi kesukaan penonton. Episod akhir Drama Seharum Mawar telah menjawab segala persoalan dan turut mengejutkan penonton di bahagian ending drama ini. Episod akhir drama ini …

Read More »
Report Artikel Lucah Dan Iklan PopUp Melampau