Home / namiacinta

namiacinta

Wujudkah Allah

Kawan saya kata jangan ada terlalu kenapa sebab bila ada terlalu banyak kenapa kita akan terus berfikir sampai kita jumpa jawapan untuk semua kenapa yang kita persoalkan. macam beberapa hari lepas saya tanya kawan saya ” perlu ke iklas dalam buat sesuatu pekara ” di sebabkan masa tu jawapan yang …

Read More »

Selepas Sekian Lama

  Dulu saya selalu tertanya-tanya kemana mereka semua, macam mana kehidupan mereka sekarang. saya tanya sendiri lagi adakah mereka masih ingat suatu ketika dulu? saya tiada jawapan pada masa itu dan untuk kali keberapa saya hentikan pencaian saya. Beberapa hari lepas saya nampak kawan kakak saya masukkan gambar tu di …

Read More »

Sesuatu Di Sephora

Hi korang lama kan tak menulis apa-apa dalam beberapa minggu nie, bukan tak ada benda nak tulis cuma sikit kemalasan melanda tu yang mood menulis kelaut bagai, ini menulis pun sebab terasa dah lama sangat tak menulis. Cuti raya tahun Baru Cina saya hanya jalan-jalan dalan kawasan saja ( baca …

Read More »

Nur’Asia Cosmetic

Pernah tak korang mengalami kemurungan yang terlampau akibat masalah bibir korang merkah atau tak berapa nak cantik macam yang korang nak.. elehhh kalau korang kata tak pernah tu memang sangat tipulah .. tahu tak kadang-kadang saya nangis tepi bucu meja pejabat bila kita mengalami bibir merekah, yelah kan kerja dalam …

Read More »

MILAGRO COFFEE

  Korang tahu ke tak tahu nieh, okey kalau korang tak tahu sini saya bagi tahu sesuatu yang sangat best tapi ada syaratlah ye … syaratnya korang kena baca sampai habis apa yang saya nak bagi tahu pada korang. tak baca habis korang rugi … ekekekekeke korang pernah dengar MILAGRO …

Read More »
Report Artikel Lucah Dan Iklan PopUp Melampau