Home / sheilainspire

sheilainspire

Ofis Itu Rumah Keduaku

Allhamdulillah… salam sayang…. Pagi tadi memang kelam kabut saya dibuatnya sebab tak ion baru sekolah kakak… Sambil kakak mandi dan bersiap saya ion bajunya… Baby Jannah lak duk merengek lapar susu, husband saya tolong jagakan… Allhamdulillah, dalam duk kelam kabut tu, siap kakak bersiap tuk ke sekolah… Nak buat camana, …

Read More »

Lost 11kg Pantang Bersalin

Allhamdulillah… Salam sayang… 🙂 Hari ni, ke 47 hari saya melahirkan baby Nur Jannah. Kelmarin bila saya ke pusat perubatan, saya sempat timbang berat saya… bila tengok meter penimbang berat saya dah 54kg daripada 65kg semasa nak bersalin…. erm…. boleh tahan juga ni. Tinggal sikit lagi nak capai 51kg… bukan …

Read More »

Baby Nur Jannah Masuk Ofis

Allhamdulillah… Salam sayang pembaca blog ini. Bersyukur hari ni hari ke 46 baby Nur Jannah. Saya mula masuk ofis, selepas hantar kak Ngah ke sekolah. Singgah di puasat kesihatan dahulu pergi ambil ubah Nur Jannah melecet kat belakang telinganya… mungkin disebabkan saya gosok telinga dia dengan kuat, doktor kata pun …

Read More »
Report Artikel Lucah Dan Iklan PopUp Melampau