Home / tintahayati

tintahayati

MANFAAT KOPI UNTUK KECANTIKAN

Menikmati  secawan kopi bukan sahaja mampu memberi tenaga, ketenangan dan inspirasi sebaliknya meminum  kopi juga memberi kebaikan kepada kesihatan tubuh badan. Antara kebaikan kopi untuk kesihatan adalah mengelakkan penyakit diabetis, kanser hati dan  parkinson. TETAPI TAHUKAH ANDA BAHAWA KOPI MEMPUNYAI KEBAIKAN UNTUK KECANTIKAN? Kopi dan dunia kecantikan bukanlah  suatu yang …

Read More »

MERDEKA!MERDEKA! BLOGGER CONTEST BY LAZADA

Wahh 😍😍!!! sempena menyambut Hari Kemerdekaan Malaysia ke-60, LAZADA telah mengandakan blogger contest Merdeka!Merdeka! Blogger Contest 2017. Rugi korang tak join.  Contest berlangsung dari 21 Ogos 2017-31 Ogos 2017. So, jangan lepaskan peluang ini. Terdapat beberapa soalan yang diberikan oleh pihak LAZADA, sebagai blogger yang menyertai contest ini mestilah memberi …

Read More »

Pearl White Serum

. Harini aku nak kisahkan tentang Pearl White Serum by nizaahassan. Pearl White Serum ni sangat lah wangi bau ala-ala pati rose. Lagipun salah satu bahan Pearl White Serum ni terdiri daripada white rose. So, memang wangilah. Aku sangatlah suka calit-calit Pearl White Serum kat muka aku sebab utamanya wangi …

Read More »

BELAJAR MEMASAK

Ok, jujur aku dulu memang tak suka memasak haha suka makan je. Masa kecik dulu aku nak tolong mak aku tapi mak aku suruh pergi main jauh-jauh sebab takut kena minyak panas hihi. Jadi, masa aku lebih banyak habiskan masa belajar dan bermain, itu kisah masa aku sekolah rendah. Masa …

Read More »
Report Artikel Lucah Dan Iklan PopUp Melampau