Home / herneenazir / Jalan-jalan Pasar Pagi Senggarang

Jalan-jalan Pasar Pagi Senggarang

Cerita cuti raya haji yang tah habis-habis. Pagi Sabtu macam biasa ada Pasar Pagi Senggarang. Memang tak sah kalau tak menjengah kejap, walau hanya beli makanan hahaha. Tapi kali ni punya jengah memang ada misi tersembunyi hahaha.

Penuh dah orang shopping hehehe. Kami pagi tempat yang agak kurang sesak. Almaklumlah lady driver sorang ni bukan handal sangat hahaha. Anak-anak tak ikut, masih tidur jadi diorang tinggal dengan Babah. Alaaaa pasarnya bukan jauh sangat kat depan tu je.

Kami…

Klik Sini Untuk Baca Artikel Penuh

Report Artikel Lucah Dan Iklan PopUp Melampau