Home / norminieza / Blogger Jemputan Rancangan Tumit Tinggi

Blogger Jemputan Rancangan Tumit Tinggi

Assalamualaikum..
Korang baca tajuk pun korang dah tahu apa yang Cik Nor nak cerita dalam entry ni. Sebelum tu nak tanya cantik tak makeup Cik Nor. Tak nak tanya Cik Nor cantik ke tak? Dah tahu korang mesti cakap tak cantik.haha. Pasal makeup tu nanti Cik Nor cerita yer.
Ahad minggu lepas pagi-pagi masa datang kerja terima panggilan telefon tapi tak sempat jawab sebab baru sampai pejabat. Buka whatsapp tengok whatsapp dari blogger umminani.com. Dia suggest nama Cik Nor kat penerbit…

Klik Sini Untuk Baca Artikel Penuh

Report Artikel Lucah Dan Iklan PopUp Melampau