Home / salimharmanain / Cinta 101 : Baru kenal dah jatuh cinta? Bahaya tu !

Cinta 101 : Baru kenal dah jatuh cinta? Bahaya tu !

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.

Memang ada orang yang jenis macam tu.

Betul. Cinta tu datang dari Allah.

Tapi kena la ada dipandu dengan akal fikiran jugak. 

Iman tu kena kuat. 

Sekali tengok dah jatuh cinta.

Ikut je nafsu.

Tak mintak petunjuk Allah tu bahaya !

Kadang2 cinta tu datang sebagai ujian untuk kita.

Apa pun jangan lupa doa kat Allah supaya diberikan yang terbaik untuk kita.

Tak dapat kahwin kat dunia kat syurga nanti ada…

Klik Sini Untuk Baca Artikel Penuh

Report Artikel Lucah Dan Iklan PopUp Melampau