Home / sishawa / Asal Kaca Kini Plastik
loading...

Asal Kaca Kini Plastik

Artikel ini di tulis untuk menceritakan tentang aku dan suami yang ‘berperang’ tentang sebuah set meja rotan. Aku nak sangat-sangat tapi suami aku tak setuju.

Lebih kurang beginilah set mejanya. Harga pun cuma RM299 tapi suami aku tetap tak setuju di sebabkan permukaan mejanya tu di perbuat daripada kaca. Frust aku rasa tau sebab aku memang dah berkenan sungguh. Dah terbayang kat kepala ni nak letak kat pintu masuk. Uwaaa sedih sedih..

Balik rumah masih lagi terbayang-bayang. Masalah masalah….Klik Sini Untuk Baca Artikel Penuh

Report Artikel Lucah Dan Iklan PopUp Melampau