Home / Tag Archives: 25

Tag Archives: 25

25 Tanda-Tanda Kanser Yang Ramai Abaikan Sehingga Ia Terlambat!! Mohon Kongsikan Info Ini

Gejala kanker dapat terbengkalai dan dihilangkan seperti tidak ada di awal. Namun, jika Anda memiliki riwayat kanker keluarga, sebaiknya perhatikan tubuh Anda. Jika Anda berisiko tinggi, Anda harus mengenali sedikit perubahan dalam tubuh Anda. Tidak banyak kampanye kesadaran untuk beberapa jenis kanker, namun kami telah menyusun daftar tanda dan gejala …

Read More »

Dendam Aurora Episod 25/ Episod 26/ Episod 27 / Episod 28 / Episod 29

♥ Assalamualaikum ♥ Dendam Aurora Episod 25/ Episod 26/ Episod 27 / Episod 28 / Episod 29 : Drama adaptasi telenovela Tuscan Passion. Bakal menggandingkan Nabila huda dan Ungku Ismail. Drama adaptasi ini menggantikan drama Semusim Rindu. Drama yang mengandungi 100 episod penuh ini bakal memainkan emosi penonton. Selain itu, drama berantaian adaptasi …

Read More »

25 Fakta @ Auta Onani Remaja Wajib Tahu

Onani adalah tindakan mani untuk pria dengan tangan dan beberapa membuat patung karet wanita sebagai alat untuk memuaskan hasrat mereka. Ini adalah mani buatan manusia untuk pria dengan tangan dan beberapa yang membuat patung wanita. Karet sebagai alat pengganti untuk memuaskan gairah hidup mereka. Banyak yang menganggap bahwa tindakan ini …

Read More »

Lelaki berdepan hukuman penjara kerana amal poligami dengan 25 isteri

  Lelaki berdepan hukuman penjara kerana amal poligami dengan 25 isteri | Dua lelaki didapati bersalah atas tuduhan berpoligami, keputusan pertama membabitkan larangan amalan berkahwin lebih daripada satu di Kanada. Difahamkan, seorang daripada lelaki itu mempunyai 25 isteri dan 146 orang anak. Winston Blackmore dan James Marion Oler yang mempunyai …

Read More »

Ramadhan 2017–Day 25

Jemputan berbuka puasa terakhir Ramadhan kali ni. Semalam Ummi berbuka puasa di Restoran Selasih, Sri Gelam memenuhi jemputan dari Petronas Dagangan Berhad, First time makan kat sini. Sedap semua makanannya. Buffet pun banyak pilihan makanan. Yang ni diorang siap hidangkan dalam dome special untuk tetamu hehe. Selebihnya kami ambil sendiri …

Read More »

Baca Novel Hero Seorang Cinderella Bab 1 Hingga Bab 25 / Teaser 1 – Teaser 2 (Drama Adaptasi Novel) : Gandingan Fattah Amin & Faizura

♥ Assalamualaikum ♥Baca Novel Hero Seorang Cinderella Bab 1 Hingga Bab 25 / Teaser 1 – Teaser 2 (Drama Adaptasi Novel) : Gandingan Fattah Amin & Faizura : Dah minggu kedua, drama ini makin menaik je ranking kan. Aura fattah amin memanipulasi drama Hero Seorang Cinderella. Memegang watak sebagai terajui …

Read More »
Report Artikel Lucah Dan Iklan PopUp Melampau