Home / Tag Archives: Aku

Tag Archives: Aku

Selepas Baca Artikel Ini Pasti Anda Akan Cakap”A ah la kan…nape aku tak sedar pun”…Inilah 7 Perkara Dalam Filem P Ramlee Yang Ramai Tidak Perasan Pun Tapi…

#Rasanya hampir setiap orang pernah menonton filem P Ramlee, filem yang banyak memberi pengajaran, nilai -nilai kemanusiaan, kritikan serta sindiran dan lawaknya masih segar di ingatan walaupun filem tersebut sudah agak lama penerbitannya. Walaubagaimanapun, terdapat beberapa perkara dalam filem P Ramlee yang merujuk kepada sindiran atau kritikan tajam yang diolah …

Read More »

Aku Cemburu Pada Blogger Yang Lain

Rezeki itu terletak di tangan tuhan bukannya di tangan manusia dan alhamdulillah hari demi hari aku rasa semakin gembira menjadi seorang blogger. Namun tidak aku nafikan untuk menjadi seorang blogger perlukan kesungguhan yang tinggi dan berterusan. Dulu aku telah pernah kecundang sekali sebagai seorang blogger. Aku kecundang bukan kerana siapa-siapa …

Read More »

Aku Pernah Jumpa Hantu

Aku pernah jumpa hantu. Macamana dengan awak pula? Pernah jumpa hantu tak? Walau kita cuba nak elak tapi kalau ketemu juga apa boleh di buatkan sebabnya memang alam ini di huni oleh pelbagai makhluk yang di ciptakan oleh Allah. Cumanya kalau boleh memang kita nak elak dari bertemu dengan mereka …

Read More »

Aku Idamkan CPUV Dari Nuffnang

Dalam hati memang mengidam sangat untuk dapatkan CPUV dari Nuffnang tapi apa boleh buat sampai sekarang belum kesampaian lagi. Aku dah contact Nuffnang bertanyakan hal CPUV ni dan inilah jawapan yang telah aku terima daripada pihak mereka beberapa hari yang lepas. [ Dah banyak kali aku contact pihak Nuffnang ni dan aku …

Read More »

Nuffnang Mula Jeling Manja Pada Aku

Terkesima aku pagi tadi apabila melihat sen dalam akaun Nuffnang aku sudah bertambah. Kalau sebelum ini Nuffnang tak pandang aku tapi sekarang nampaknya dia sudah mahu jeling-jeling manja pada aku di sini. Walau jumlah pendapatan masih tahap ciput tapi aku sangat-sangat bersyukur kerana ia telah dapat membuktikan yang blogger baru seperti …

Read More »

Motivasi Cinta : Perlukah aku bersedih bila putus cinta & Mampukah aku menerima dia sedangkan cinta aku untuk orang lain…Jodoh Itu Rahsia Allah…

♥ Assalamualaikum ♥ Motivasi Cinta : Perlukah aku bersedih bila putus cinta & Mampukah aku menerima dia sedangkan cinta aku untuk orang lain…Jodoh Itu Rahsia Allah… Ingin rasa dicintai……Pejamkan lah mata mu……..bukakan pintu hati untuk cinta….Kerana cinta anugerah terindah…..Menyuntik semangat berblog dengan madah-madah cinta….Mungkin aku…engkau…dan dia….Pernah mengalami situasi yang sama……Pernah …

Read More »
Report Artikel Lucah Dan Iklan PopUp Melampau