Home / tintahayati / KISAH DAKWAH PELAJAR INI AKAN BUATKAN ANDA KAGUM

KISAH DAKWAH PELAJAR INI AKAN BUATKAN ANDA KAGUM

Masa godek-godek aku terjumpalah kisah ini cabaran yang dihadapi seorang pelajar diluar negara menghadapi persepsi masyarakat barat terhadap islam. Kalau aku kat tempat pelajar tersebut mesti ting tong pitam nak jawab haha. Masa zaman U walaupun aku ni belajar dalam negara je aku pun ada kawan-kawan non-muslim. Kawan aku suka tanya bab islam. Tapi  aku pun tak sempurna tapi aku cuba bagi jawapan terbaik. Tengok pelajar islam berdating berdua-duaan bila aku dan kawan aku ternampak mesti dia…

Klik Sini Untuk Baca Artikel Penuh

Report Artikel Lucah Dan Iklan PopUp Melampau
Close